CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nice To Meet U....;) ThANks ..


Jom Chat Kat Sini...

http://www.meebo.com/rooms

Anda Adalah Pengunjung Yang Ke....

My Picture'z Collections..!!!

Halwa Telinga...






Nuffnang Ads

Friday, March 5, 2010

phototshootinggggg


AhaD

Hurmmm pepg dh bgn..kejutkan Nyah..."nyahh oo nyahh"" bgn ler..nnti lmbat..Kata nk ikut...huhu..kau ni ahh..selalu lmbat ler.."ermmmm...jap la yong">.......".uiks.! byk la kejap kau..karang lmbat...cepat2..aku gak yang kena nnti".....sambil2 cari barang yg perlu dipakai..baru lepas mandi..huhu..letih tak hilang lagi..tp mmg happy....tak sabar tunggu photoshoot harinie..

tak sabar pertama..juz chat n kenal dlm fb jer..tak pernah jumpe lgi..tetau terus g putrajaya..then trs shoot..huhu..berpeluh2 ..malu pun ader,,,:)...ermmm..so geraklah ke putrajaya..kelajuan susah mencecah 120km/j..wahh..tak laju tue..dgn keta kancil..bygkan ler..hehe..mau terbang.. at last photographer col aku lewat 15 min....dpt ke tak shoot nie...aku terlambat ker ....hua:'(..rasanye..dot dot dot..ampun......huhu..

sampai.. masing2 buat muka malu2..(aku ler tu) almaklumla 1st time jumper..hehe..hensem2 semua nya..baik pun ye jugekk..(baik ker..hahah) ermm so kitaorg deal..then g minum2 dulu..sementara tunggu lagi sorang photographer..hari yg panas mengalakkan keminuman yg agak byk..huhuhuhu...haussssssss.....;) nie En. lazy belanja minum...;) thanks lazy....next time i bnje lak ekhh...

siap semua kitaorg gerak ke mana ntah.somewhere around putrajaya.i pun tak hengat...utk sesi yg pertama..aduiinpeluh dh mula terbit di mukaku...panas yg mendadak..membuatkan muka ku tiba2 naik ruam..huhu..ohh tidak..muka ku tidak sebegini ruper..tolon...sikit2 tisu..sikit2 tisu..huhuhu..oohhhh! ni baru panas di dunia akhirat tak tau la bagai mana..:)

Potographer semua dh siap2 kuar kan alatan memasing..wah2 canggih2 belaka..ape yg dapt ku lihat..diorg mmg komited dgn kerja diorg..very profesional..mmg seronok kerja dgn diorg..semlm dgn 2 photographer yg pro..hari nie sekali 4 org...huhu...semua nye snap...mmg best..pose sana sini....senyum sana sini..; huhu..pengalaman mengajar aku untuk melakukan lebih dari sebelumnye...berlatih untuk menjadi seseorang yg bagus..sejak bila minat dlm bidang nie.???.baru perasan dari dulu..cuma masanye lewat utk ku dapatkannyer...means peluang tue..sekarang peluang ade depan mata..yg pnting aku kena usaha dan berusaha untuk mencapainyer...

Segala penat berbaloi..bila tgk hasil yg diingini,,..tapi belum lagi sampai pada tahap yg aku inginkan..aku boleh lakukan lebih dari ini..;) semua photographer cukup sporting ptg tue..walaupun aku malu2..tp diorg pandai treat aku..wah...mmg pandai tackle..gelak byk kali tak yah cakap...hahaha..macam2 hal...huhu..hari yg penuh dgn kegembiraaan bagiku...tak sabar n if diberi peluang ingin lagi bekerja dgn diorg semua..baik hari sabtu mahupun hari ahad punyer..photographer..n tak lupa utk photographer yg paling ku sayang..adikku..Khairuddin Ghaffar..die yg byk tolong aku dlm bidang nie..dari suka2 shoot..akhirnya..jadi kenyataan..hasil berkat doa semua..dan izin DariNYA..Ya ALLAH aku bersyukur di atas semua pemberianMu dan Dugaan yg KAU beri...Tabahkanlah Hatiku...Murahkanlah rezekiku dalam bidang ini Ya RABBI..HanYa KAU YANG MAHA PENGASIH dan MAHA PENYAYANG..Aminnnn....MAkbulkanlah...Mudah2an apa yg ku hajatkan akan terlaksana tahun ini.......................................................................AMINNNNNNNNNNNNNNNN...NR...

No comments:

Post a Comment