CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nice To Meet U....;) ThANks ..


Jom Chat Kat Sini...

http://www.meebo.com/rooms

Anda Adalah Pengunjung Yang Ke....

My Picture'z Collections..!!!

Halwa Telinga...






Nuffnang Ads

Thursday, February 25, 2010

Sepi....

Huhu...Ahad yg sepi....emm...pagi2 lagi dh bgn..Bgn2 terus buat ape yg ptt dulu..Then on radio hot.fm..tunggu lagu CAI "Kau" keudara...tak de la pulak..ke terlepas dgr..tak tau la..hmmm..semlm tak tau nk buat ape..hantar la email lagi ke majalah2 wanita yg ptt..Lama btl tggu job..So kena cr alternative sndiri la nmpknye..huhuhu..bosan dh melanda tahap ninja turtle nie..mau di libas2, bak kata Johan n Zizan semlm..Haha.."weng" diorg tue..

Smlm hatipun sayu jer..got news..hurmm..tiba2 rase hiba dtg..Nangis la apa lagi...tu jer kerjanya...orang seronok2 kat sana..kita yg kat sini..???Tak pelah janji dia bahagia..:) Aku doakan dari jauh..N selamat pada yg berjaya buat semua nie..Ingatla tak semua yang kau ade akan kekal..kelak akan dirampas jua...Namun aku redha dgn ketentuan Maha Kuasa..Hanya DIA yang tahu apa ujiannye ini..Hikmahnya kita sendiri tak tau..Yang mampu.. aku berdoa agar dipanjangkan usia ku, sihat tubuh badan, dan dilimpahi rezeki yang halal ke atas seluruh ahli keluargaku dan umat islam semua..;)...Amin...Harapnya rezeki tue takkan putus bahkan bertali arus..aminnnnnnnnnn.....

Emmm..yup!Kadang bila difkr..Adakah aku tidak layak utk menerima n merasa kasih sayang dari seorang lelaki..Kenapa mesti aku gagal dan kecewa..?Apa silap diriku...Adakah terlalu mengambil berat? Terlalu memberi kebebasan? Atau aku tak mempunyai ciri2 yang di inginkan??huhu...Siapa yang bersalah..?? Siapa???? Emm..Mungkin ada silap aku juga..Tak menyedari perbuatan yg telah aku lakukan..Tapi ape die..?? Nie yang selalu lalu lalang dalam otak fikiran..Adakah perlu aku menanti??.. dikecewakan, disakitkan, diseksakan lagi..???Nope! Datanglah beribu kemungkinan..Aku dh akur dgn keputusan ku..Dan aku akan terus dgn kehidupan ku...Cukup sudah aku setia..Cukup sudah aku menanggung sebak di dada...Seksanya DIA saja yg mengetahui..Tak perlu aku ceritakan..Biarlah die jd kenangan..Kadang bila rasa sunyi ade juga teringat..Tapi tak pernah ade rasa sesal dlm diriku..Aku tahu DIA mahu beri yang terbaik dari itu...Amin..:) Hanya DIA yang tau segalanya...Kasih Sayang..???Cinta???Rindu????Dimanjakan???Adakah aku akan dapat itu semua suatu hari nnti..??Akan adekah insan yang boleh menerima diriku kelak?? Bolehkah aku hidup tanpa seorang lelaki..?Perlukan lelaki dalam hidup seorang perempuan itu?:)Perlu atau tidak..bagi aku...terlalu subjektif..Kalau tiada pun insan yang bernama lelaki..Aku yakin aku mampu hidup tanpanya..Dan akan ku gagahkan juga hidupku ini..Walaupun aku tahu, aku tidak mampu sebenarnya..:) Doakan kebahagian hidupku..kesejahteraanku dan rezeki utk ku..Yang penting aku tahu masih ade yang menyayangi diriku..Dan sayangilah orang yang menyayangi kita.Bukan kita menyayangi die...Buat keluargaku yang tercinta..Hidupku Matiku adalah utk DIA dan kamu semua..Aku amat menyayangimu...I luv all of u my 'SAYANG" mmmmmuahh!!! :-* :-*

No comments:

Post a Comment