CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nice To Meet U....;) ThANks ..


Jom Chat Kat Sini...

http://www.meebo.com/rooms

Anda Adalah Pengunjung Yang Ke....

My Picture'z Collections..!!!

Halwa Telinga...






Nuffnang Ads

Saturday, February 20, 2010

Happynye !!!

Huhu ;) :) harinie hati berbunge riang, banyak benda2 happy berlaku..Aku tak tau nak cakap ape..First Blog nie di created pada saat n tarikh yang tertera nie..Thanks buat kawan yang sudi buatkan blog I yang teramatla cntiknye..Diluar jangkaun fikiran.Pada pandangan I..Dengan warna fav. saya black with PINK!!! the sexiest colour 4 me..;) Tak tau nk ckp ape..n tak tau nak balas ape dengan pertolongan sahabat2 yang macam nie. Nama tak perlula disebut.Cukup sekadar untuk pengetahuan I. Kedua..hari nie income saku i bertambah lagi..RM100 telah berjaya di bank in kan.Syukur Alhamdullilah..Thanks untuk leaders saya En..********...Segala tunjuk ajar anda amat saya hargai.:) ..Happy sgt2.. Then harinie jugak dapat tahu Majalah Anis mmg nak model muslimah....So dengan segera portfolio tentang diriku ku emailkan..Harap2 dapatla..Amin..Lembaran baru yang amat aku harapkan untuk tahun ini..Dengan adenya blog yg cntik nie..hopely ade yg berkenan,,:) hehhe. Baiklah aktiviti sehari suntuk hari nie. Lepas siap semua tadi baring2 n berbual ngan adik sekejap..Then diorg siap2 g ke JB...Adikku Faisal Rais (CAI) nk hantar single die ke Radio Best 104 Sensasi Selatan. HUHU... tak tau jalan lak!! mamat tue nk kesana..So adik yang kecik ngan mak follow... Perjalanan yg memenatkan tue dia kata tak tau nk tuju mana..Aku dapat pnggilan dari diorang n suruh mintak ler no phone radio tersebut..Nak tau cari kat mana..>?? INTERNET ler apelagi..Nak mintak tunjuk arah pandu adik cerita terpaksa tnya org..Jalan punye jalan rupernya Radio Best 104 tue dlm kawasan istana...huhuhhuhu..terkejut i u..hahah...So diorg jumpelah Dj2 yang bertugas...N berjanji if lagu die tu keluar radio malam nie n mendapat izin die akan info. So kitaorg nie kat umah tunggu la dgn mak abh..tunggu2 tak de..sampailah aku dengar mak pgl DJ tgh sebut nama adik aku..Pendatang baru "Mohamad Faisal BIn Mohamd Rais" Dengan lagu dan lirik yang ditulis oleh beliau sendiri..~~~KAU~~~akhirnya ke udara di Radio Best 104..:)) This is the 2nd station radio yg siarkan lagu die..N aku sebagai akak tumpang gembira lihat kejayaan die yg teramat lama tmpoh masa yg diambil..ALL the Best Bro!!!! keep on going..Dan aku harap akupun akan berada ditempat yang die rasa sekarang..Susah2 dahulu senang2 kemudian...Umtk korang yang belum dgr lagi lagu KAU tue..nnti dgr la I try to upload here..As my Theme song for this blog..;) hehe Aktiviti petang yang mengarut..tak pasal2 aku men badminton..huhuhu..seronok gak terlompat2..hhhaa..mmg happening tadi..Wlaupun tgn ku sedikit sakit..Berpeluh labdn utk hari nie..hhaha yang sebenarnye kena buat utk jaga stamina bdn..hahah..maklumlah nk jaga bdn jgn gumuk...huhuhuuu... Then dh tak de kerja nk wat..aku g kandang my pets..hhhhhuh! my lil kitten dh open his eyes...its so cute.."gemO" i cll him..nielah first time "AurORA" jaga anak die hidup. lagi 2 tak dpt diselamatkan..lazy cat in the world i think!huhu..Gemo cute sgt2..rse nk gigit2 jer hidung die..nnti ade masa aku amik gambar die ekh..heheeh..jln terkedek2...hahaha....


No comments:

Post a Comment